Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

Άπατρις Ανθρωπισμός


Οταν ήμουν μικρό παιδί ήμουν ανθρωπιστής. Κανένας δεν το ήξερε αλλα εγώ έτσι ένοιωθα. Πίστευα πως όλοι οι ανθρωποι γεννιουνται ελεύθεροι και έτσι πρέπει να ζούν. Να έχουν δική τους την πατρίδα και να μην επιβουλεύονται τις πατρίδες των αλλων. Νόμιζα πως αυτό μαζί με την αποτίναξη της εξουσίας έφτανε για να εισαι ελεύθερος. Αυτό σήμαινε πως ήμουν εναντίον των κατακτητικών πολέμων και υπέρ των επαναστάσεων.  Αλλα τότε ήμουν μικρό παιδί.




Σήμερα ο πήχυς του ανθρωπισμού ανέβηκε. Τώρα για να είμαι ανθρωπιστής πρέπει να σέβομαι κάθε εισβολή αλλιώς είμαι φασίστας. Είτε μεταναστευτική είτε θρησκευτική ειτε ιδεολογική είτε απο πίσω. Τότε έλεγα φασίστα τον βιαστή τον εισβολέα τον εξουσιαστή. Τώρα είμαι εγώ ο φασίστας που θέλω την πατρίδα μου και τα οπίσθια μου προστατευμένα.Δεν είμαι πια ανθρωπιστής, τον έχασα τον τίτλο....Στην πραγματικοτητα δεν ανέβηκε ο πήχυς του ανθρωπισμού.Έγινε έκπτωσή του όρου. Παλιά ανθρωπιστής ήσουν οταν αγωνιζόσουνα για τις πατρίδες και τις ελευθερίες. Να είναι αυτεξούσιες και αυτοδιάθετες.Τώρα για να μην ζητάς τόσα πολλά ενάντια στην νέα τάξη χαρακτηρίζεσαι ανθρωπιστής αρκεί να είσαι ισλαμιστής ή ισλαμόφιλος ομοφυλόφιλος η φίλος τους.  Ενας αλλος έμμεσος τρόπος να γίνεις απατρις..

Γιατί τί ειναι η πατρίδα παρα ο πλούτος της, η γή και οι ανθρωποί της. Όταν η λιτότητα σε εμποδίζει να γεννοβολάς οι νέες σεξουαλικές επιλογές δεν αναπαράγουν και οι μετανάστες μοιράζονται τα δημόσια υπάρχοντά σου τότε χάνεις την πατρίδα σου. Αυτός ο νεότευκτος ανθρωπισμός κλέβει ύπουλα πατρίδες.

Το πολυφυλετικό "εθνος"  δεν ανέχεται "μεροληπτικές" υπερ των γηγενών πολιτικές και ο κοινοβουλευτισμός είναι αδύναμος σαν σύστημα να τις υπερκεράσει. Αυτό γιατί ο κοινοβουλευτισμός εξαρτάται απο τις συνεκτικές μειονότητες και πρέπει να πολιτεύεται διπλωματικά για να εξαγοράζει της ψήφους τους. Τέτοιες μειονότητες ειναι αυτές των ομοφυλοφίλων των φυλετικών και θρησκευτικών μειονοτήτων  που τα δικαιώματα τους προηγουνται του συνόλου.Κάθε τέτοια πολιτική θα ειναι by majority rule φασιστική δηλαδή πολιτική διακρίσεων. Αυτό θελουν σε καθε χώρα. Η ανασύνθεση ττου πληθυσμου να καθιστά την πολιτική για τους γηγενείς ρατσιστική...

Οι μόνοι που μπορουν να νομοθετήσουν για την πατρίδα τους ειναι οι γηγενείς σε συνέλευση των πολιτών σε συνθήκες δημοκρατίας ακόμα και αν οι αλλοδαποί αλλόφυλοι είναι πολλαπλάσιοι τους.  Οι δικτάτορες έχουν ημερομηνία λήξεως...

ΚΡΑΤΟΣ ΔΗΜΩΝ 




  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου