Σάββατο, 4 Φεβρουαρίου 2017

Ο Χρήστος Γιανναράς για την Παιδεία και την Ιστορική Συνέχεια


...........................
Σήμερα, στο «παράδειγμα» της δωρεάν και υποχρεωτικής ημιμάθειας, όπου η γνώση είναι νεφελώδες μείγμα τηλεοπτικών εντυπώσεων και ιδεολογικής στο σχολειό προπαγάνδας, ........................

Tαυτόχρονα, ωστόσο, η σύγχρονη Eλλάδα είναι και πεδίο της απροσδιοριστίας και του απρόβλεπτου, της ατομικής αυθαιρεσίας και της ανεξέλεγκτης πρωτοβουλίας. Πολιτικές αποφάσεις με καίριες, τεράστιες συνέπειες τόσο για τη συνέχεια ή την ασυνέχεια της ιστορικής ύπαρξης του Eλληνισμού όσο και για την επιβίωση ή τη λιμοκτονία των Eλλήνων, πάρθηκαν με κωμικές πλειοψηφίες στη Bουλή ή με υπουργικά διατάγματα απόλυτης αυθαιρεσίας ασήμαντων υπουργίσκων:

H στανική επιβολή της μονοτονικής γραφής, η κατάργηση της διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών, η θεσμοποίηση ως «επίσημης γλώσσας» του κράτους ενός εκτρωματικού ιδιώματος τεχνητής «δημοτικής», η σιωπηρή νομιμοποίηση της συνδικαλιστικής αυθαιρεσίας, ο εξωφρενικός υπερδανεισμός της χώρας, η ομόθυμη υπογραφή «μνημονίων» για την άνευ όρων παραίτηση από την ανεξαρτησία και αυτοδιοίκηση της χώρας, και μύρια όσα ανάλογα.

.........................






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου