Σημερινοί 40ντάρηδες και 50ντάρηδες δείχνουν να αγνοούν βασικά πράγματα γύρω από την σεξουαλική αγωγή. Επίσης το ίδιο συμβαίνει με γυναίκες ίδιας ηλικίας πολύ δε περισσότερο δεν γνωρίζουν πως λειτουργεί το σώμα τους.
Είναι αυτό απαραίτητο;
Η γνώση είναι καλή όταν χρησιμοποιείται για καλό.
Όταν μεγαλώναμε ότι μαθαίναμε το μαθαίναμε από τους μεγαλύτερους
και κατά συνέπεια ακολουθούσαμε τα ίδια λάθη και μεγάλο μέρος της νεολαίας πλήρωνε
και θα πληρώνει τις συνέπειες.
Σε μια έρευνα, από ειδικευμένο προσωπικό ανάλογου πανεπιστημιακού
εργαστηρίου, βρέθηκε πάνω το 50% των νεαρών κοριτσιών που έλαβαν μέρος να είναι
μολυσμένες με 2-5 διαφορετικούς ιούς στην περιοχή των γεννητικών οργάνων ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ.
Ο γράφων δεν έχει υπόψη του ανάλογη έρευνα που να διεξήχθη
με στόχο να καταγράψει ανάλογες μολύνσεις σε αγόρια. Με βάση όμως την κοινή λογική,
ο φόβος για μολύνσεις είναι πολύ μεγάλος και πιθανότατα οι νέοι των 20 ετών να
είναι οι περισσότεροι μολυσμένοι με μετρίως έως και εξαιρετικά επικίνδυνα μικρόβια.
Πολλά από τα μικρόβια δύναται να προκαλέσουν από απλές φαγούρες
έως στείρωση αλλά και θάνατο. Είναι γνωστό ότι κάποιες φυλές του ίου των κονδυλωμάτων
προκαλούν στις γυναίκες καρκίνο του τραχήλου της μήτρας. Και ο φορέας-μεταφορέας
είμαστε εμείς οι άντρες.
Εξυπηρετεί τόσο την αναπαραγωγή, διαιώνιση και εξάπλωση του είδους
μας αλλά συνάμα προσφέρει ευχαρίστηση και αποφόρτιση. Μάλιστα κάποιοι ειδικοί
θα το χαρακτήριζαν έως και φάρμακο και οι γραφικοί και ρομαντικοί χαρακτήρες σαν
κάτι εκπληκτικό και όμορφο. Οι υπέρμαχοι της αγάπης θα το χαρακτήριζαν σαν την υπέρτατη
έκφραση αυτής προς τον/την σύντροφο.
Από όποια πλευρά και αν το δούμε ο ΕΡΩΣ συμβολίζει και αντιπροσωπεύει
συνάμα το συναίσθημα αλλά και την σεξουαλική συνεύρεση και καλώς ή κακώς συνιστά
ένα τεράστιο κεφάλαιο στην ζωή μας.
Σε αυτό το τεράστιο κεφάλαιο θα πρέπει να επενδύουμε από νωρίς
με στόχο να εξοικειώνονται οι νέοι άνθρωποι, να ενημερώνονται σωστά και να μαθαίνουν
να το αντιμετωπίσουν με σεβασμό.
Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης θα πρέπει να έχει τρεις
συνιστώσες. Η μια να ασχολείται με την ανατομία του σώματος, την σεξουαλική επαφή
και την αναπαραγωγή. Η δεύτερη με τις συνέπειες της σεξουαλικής επαφής ειδικά
σε νεαρές ηλικίες και τα μέτρα προστασίας που θα πρέπει να λαμβάνονται. Και η τρίτη
με το συναίσθημα, το ερωτικό συναίσθημα και την αγάπη. Στην πρώτη και δεύτερη περίπτωση
μπορεί να βοηθήσει η τεχνολογία με σλάιντ και διαφάνειες ενώ στην τρίτη περίπτωση
μπορεί η ιστορία να προσφέρει στέρεες βάσεις κατανόησης με επικά αποφθέγματα
που άφησαν ιστορία.
Ένα τέτοιο μάθημα θα μπορούσε να προσφέρει ανεκτίμητες γνώσεις
γύρω από τις συνέπειες της σεξουαλικής συνεύρεσης ειδικά σε νεαρές ηλικίες. Να προετοιμάσει
σωματικά και ψυχικά τους νέους ανθρώπους ώστε να το χαρούν με τις λιγότερες δυνατές
αρνητικές συνέπειες και να το αντιμετωπίζουν πιο ώριμα από συναισθηματικής άποψης.
Δευτερευόντως – και όχι λιγότερο σημαντικό – μέσα από την γνώση
που αποκτούν τα νέα παιδιά θα είναι σε θέση αργότερα και όταν ενηλικιωθούν και αποκτήσουν
και την ωριμότητα, κάποια από αυτά που έχουν αμφιβολίες ή ανησυχίες για την σεξουαλικής
τους ταυτότητα, να αποφασίσουν μέσα σε κλίμα ηρεμίας και βεβαιότητας για το τι θέλουν
να ακολουθούσουν σαν ελεύθερη προσωπικότητα. Ακολούθως να το πράξουν με τις λιγότερες
πιθανότητες να προκαλέσουν σύγχυση και αβεβαιότητα στην ζωή τους, να μετανιώσουν
δηλαδή για τις αλλαγές που θα προκαλέσουν.
Τα οποιαδήποτε μαθήματα στο σχολειό περί τρίτου ή τέταρτου φύλου
ή κοινωνικού φύλου ή άφυλου μόνο σύγχυση μπορούν να προκαλέσουν και αποπροσανατολισμό
σε μικρά παιδιά. Θα διδάσκαμε μοριακή βιολογία ή βιοτεχνολογία ενζύμων στο δημοτικό
ή το γυμνάσιο; Όχι βέβαια. Ακόμα και το μάθημα της γονιδιακής θεραπείας στην βιολογία
της τρίτης λυκείου προσωπικά ο γράφων μόνο σαν βλακεία θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει.
Η γνώση και ειδικά σε τόσο κρίσιμα θέματα θα πρέπει να δίνετε
προσεκτικά, τόσο όσο μπορούν τα νέα παιδιά να καταλάβουν και να τα ωφελήσει.
Φυσικά τέτοια μαθήματα σαν αυτά που σήμερα προωθεί το υπουργείο
α-παιδείας μπορούν μόνο να εξυπηρετούν σκοπιμότητες σε βάθος χρόνου που στρέφονται
κατά της οικογένειας, της πατρίδας και του έθνους.
ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ
Συμφωνώ με την τελευταία παράγραφο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπλισης πιστεύω ότι λείπει η πρόληψη και η ενημέρωση των νέων που έχουν πλέον ελεύθερες σεξουαλκές σχέσεις.
ΥΓΕΙΑ, θεωρῶ σπουδαίαν τὴν ὑφ' ὐμᾶς προσφοράν. Ἐπὶ πλέον χρησιμοποιεῖτε καλήν γλῶσσαν, ἂν καὶ εἶμαι υποστηρικτής τῆς ἀρχαϊζούσης. Τῆς Ἑλληνικῆς καὶ οὐχί τῆς "Ἑλληνικά" γλώσσης. Σχολεῖον λέγεται καὶ οὐχί σχολειό... Πάντως ἀρνοῦμαι τὴν χρήσιν τοῦ ΔΕΝ (ΔΕΝ ΓΩΡΙΖΩ, ἀλλά =ΑΓΝΟΩ). Ἐπιστροφή εἰς τὴν πρὸ τοῦ 1917/1976 Ἑλληνικήν γλώσσαν. Οὒποτε "Μιλῶ Ἑλληνικά (γλῶσσα)" ἀλλά ὁμιλῶ τὴν Ἑλληνικήν γλώσσαν. Ὑποστηρίζω ὃτι ἡ Διδασκαλία καὶ ἐκμάθησις τῆς Μίας Ἑλληνικῆς γλώσσας εἶναι ΜΕΓΑ ΘΕΜΑ ΥΓΕΙΑΣ, ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΥ. Διότι ἐπὶ παραδείγματι ἀπεφάνθη ἐπιστημονική ὁμάς τὸ 2003, ὃτι καὶ μόνον ἡ ἀνάγνωσις τῆς γλώσσης τοῦ Ὁμήρου ἐπέφερεν συνάψεις εὐεργετικάς εἰς τὸ ἐγκέφαλον καὶ τὴν ὑγείαν, ὡς καὶ θεραπείαν. Χρησιμοποιεῖται δὲ ὠς θεραπευτική Ἀγωγή...
ΑπάντησηΔιαγραφή